(2 oktober)

Såg bra ut för alla idag! När jag sett alla Vendelas ritter var det ca en timme kvar till pridutdelningen som mamma ville se på. Orkade inte det, så jag gick hem med hundarna och Linnea. När jag kommit hälften bestämde jag mig för att vara sådär duktig och joggade hem. Har börjat gå upp i kilo även fast jag inte växer något, så jag tor det kan bero på att jag är lite sockerberoende... Men funderar på om det är"kvinnliga former" som håller på och växer på mig.
Kan visa lite ovisade bilder för ett par veckor sedan när jag red fyra-åringen Ruudi för första gången.




Duktig kille

Den där galoppen är så konstig...



Det där var en sak som jag inte gillade med honom. Han var så svårsvängd! han kunde helt plötsligt byta volt och vägra styra sig tillbaka. Fick då lite höga händer.


galen häst



Kommentarer
Postat av: Sofia

oooh! domdär fotade jag med Jessicas kamera :]

2011-10-02 @ 19:16:13
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0