(20 oktober)

Fattar inte hur jag kunnat vara utan dvärghamstrar så länge! De är ju underbara. De är enklare att hantera, inte lika energiska som guldhamstrar, de är tjockare och är enklare att kela med. Fast jag känner inte att jag får samma kontakt med dvärghamstrar som med guldhamstrar.
Stina är smalast och mest pigg, hon är ju gullig och så. Men hon har börjat att naffsa mig på ett ställe på handen, inte hårt så det gör ont, men man rycker ju till lite grann...
Tjorven är tjock och go, superhärlig liten tjej :)

Tjorven

Hon gav mig en riktig puss :D



Tror inte de är helt vana med att bli hanterade varje dag. Men ska försöka hantera de så mycket som möjligt så de blir ännu mer tama :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0