(21 oktober)

Idag när jag kom lite försent till skolan så hade mitt lås på cykeln fryst fast, stod och blåste varm luft på det men det fungerade inte. Sprang då upp i skogen och la den ner så den var gömd.
Jamen självklart var den snodd när jag slutat för dagen! (y) Då var man cykel-lös.. Och jag som använder cykel flera gånger varje varje vecka, hur ska jag klara mig?

Spanska provet gick awesome som tur var! Har pluggat rätt så mycket, 2 timmar. Är nästan 100 på att jag får VG, om jag har tur MVG :)

Jag ska tydligen rida Chiko idag. Han ska ju sättas igång och jag skulle få skritta honom idag, vet inte riktigt varför just jag... Men det är ju kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0