(21 oktober)

Har för mig att det var idag som jorden skulle gå under... Hm, nä. Denna gubbe har nu fel för tredje jävla gången... Fattar inte varför han får så mycket uppmärksamhet, han är en 90-årig gubbe som säkert är schizofren....

Tittar nu på Idol. Har ingen riktig favorit, men jag gillar båda Amandorna, Molly och Olle.


Funderar på att fota hamstrarna lite. Jag gillar att fota dem, även om det inte blir bra bilder. Det är kul!


Imorgon ska jag till stallet så jag är där till halv elva, vill sköta Spot lite. Det är inte clinic förens två, men att vara lite extra i stallet och bara vara där är inte ofta som jag har tid med, så ska bli mysigt :)

Hehe för ett år sedan var jag i stallet desto mer... Idiotiska skola! Fast mina hamstrar tar också flera timmar varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0