(22 oktober)

Jag myste en massa med Spot när jag kom till stallet. Pysslade om honom i en timme, så underbar han är <3
Igår hade mamma tydligen skrivit en lapp på kontoret att Chiko hade skenat och bockat iväg igår och att det skulle sitta en rutinerad ryttare på honom, och att jag gärna ville hjälpa till. Haha hon hade inte ens frågat mig... :p Idag var det flera ridlärare som frågade om jag ramlade av igår, de hade tolkat det som de...
Anna-Karin gick även fram till mig och sa att det var bäst att Chiko inte gick idag. Fanns ingen lektion som jag kunde rida med på, och ridhuset var ju upptaget för clinicen. och att skicka ut mig på en uteritt vågade de inte eftersom han vart så busig igår...


Löshoppnings clinicen gick jag ju på idag. I början var det lite lång tråkigt när det bara pratades, visste det mesta redan.
Garbija hoppade på 1,30 m. Fast det var inte jätte spännande när storhästarna hoppade, det var desto roligare när ponnyerna hoppade!
Ruudi var så gullig och försökte så gott han kunde, han hoppade 90 cm tror jag. Snow hon är så jäkla cool! Värsta lilla hjorten. Jätte fin hopp teknik har hon! Hon hoppades upp till 1,30 m. Hon rev första bommen på oxen, men hon klarade ju 1,30 bommen... Fotade en sjukt fin bild på Snow på det hindret! hennes framben är vid toppen på hinder stödet, hinderstöden är 2 meter...

En bild Erica tog den 2 april på Snow och Josefin.

Är nu lite trött, även om jag inte ridit.
Dags att tagga för dressyr tävlingen imorn då :) 


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv : ja det var grymt mysigt! :) Haha ja såklart! :)

2011-10-22 @ 18:35:52
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0