(22 oktober)

Kan visa lite bilder på Dingo och mig från i söndags.





Galet pigg ponny

Omhoppning, hell yey!

Pigg ponny, han vägrade på detta hinder...






Stark ponny, haha min min....


Bra blick

Han är bäst när han hoppar såhär! När han verkligen tar i, fin frambens teknik och öronen framåt :)

Jag tror vi ska åt höger, visst ser det ut som det? xD



Imorn ska jag tävla LC:1. har önskat:

Dingo
Daisy
Skrållan

Åh vill verkliiigen ha Dingo! När han är knoppad och går i rätt form så är han så fiiin! Bästa dressyr pollen :)
Daisy har jag tävlat förut på LC:1. Då vann jag faktiskt, haha. Kan gärna ta henne med, men hon går inte så enkelt i form, hon böjer väldigt enkelt på nacken. Mitt mål är att få min häst att gå i form mer än hälften av programmet. Nästa tävling blir nog en LB.
Skrållan är fin, lite seg Men domare är ju Jenny Jonsson och hon gillar tydligen sega hästar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0