(24 oktober)

För ett år sedan tävlade jag Daisy på en LC:1.  Då red jag knappt alls i form, lite galopen och skritten.
Då vann jag, jag hade 167 poäng, 61,85 %! Det märks verkligen att de höjt kraven för detta år.
I år fick jag ju 60,37 % :p Fast är väldigt nöjd över det!
Tänker byta till LB nästa år. Har ju nu fått 60 % 3 gånger, det behövs 2 gånger. Men man har ju ingen vhans alls att bli placerad eller nåt sånt där, jag tävlar ju då mot Johanna och Elin som är mycket bättre än mig!

vet höga händer och usel sits..
Just håller jag på och fixar med en halloween fotostudio i mitt rum till hamstrarna, ska vara med i en halloween fototävling. Steker lite jord i ugnen (för att få den torr och döda ohyra), har satt upp ett svart lakan som bakrund i en hylla, har plockat löv och andra höstiga saker, har skärt ut en apelsin som en pumoa och ska jag leta efter en häxliknande leksak. Mihihi ska vinna!


En höstbild på Eternity som är tagen för ett par veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0