(25 oktober)

Igår fann jag min stulna cykel. Låset var borta, den hade punka, hantaget var avslitet så det är en stålpinne, ringklockan helt paj och några muttrar var helt rostiga det var dem inte innan. Kul...

Har nu suttit i flera timma roch bara skrivit och skrivit på min idrottsuppsats. Den ska vara klar på söndag. Jag kan inte dela upp arbeten på flera dagar. Jag skrev, och jag skrev och till slut var jag bara klar. haha 3 sidor lång uppsats på en kväll, rätt nöjd. Fast tänker läsa igenom den i flera dagar innan jag skickar den.


Idag kom en hamster ur vår c-kull hem till mig, jags ka vara hamstervakt åt den. Den heter Crispy och är creme. Är så gaaalet lik en hamster jag hade för över ett år sedan vid namn Keeper.


Titade också på desperate housewives.

Imorgon ska jag plugga matte och städa rummet och tvätta kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0