(26 oktober)

Paulina om (25 oktober):

vart gör du dina fotostudior? ;)
du harj u jord och allt :P
Svar: Har ingen superbra bild på det. Men jag har en bohylla full med hyllor i mitt rum. Har tejpat fast ett svart lakan som blir en bakrund. Sen har jag hämtat jord utomhus och grillat den i ugnen. Har hämtat löv och andra saker utomhus med och grillat i ugnen. Sen skärde jag ut en apelsin som en pumpa som var väldigt svårt... Tog lååång tid att göra fotostudion!
Sen gäller det att redigera lite med ljuset och kontrasterna efter.


Tanken med studion var att det skulle vara så verkligt som möjligt. Det ska lite se ut som om Tom sitter ute i skogen med en död kvinna. Visa att hamstrar är rovdjur ;p


Kommentarer
Postat av: josefine

Vart redigerar du dina bilder?

2011-10-27 @ 19:24:35
URL: http://horselifey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0