(28 oktober)

Jävla skit.
Vill inte längre på kryssning....
Idag skulle jag fått skritta Chiko om jag kommit till stallet och jag skulle fått hoppa Ruudi imorn om jag kom till stallet! Jag är så inte glad just nu. Kan gärna skippa god mat, musik, godis, spel, skoj, utsikt och nä, jag följer nog med trots allt :D

Nu åker jag på kryssning. åååh, middagen är inte förens klockan nio :(



Imorn kommer jag hem på kvällen. Då blir det förberedning inför hamsterutställning! Tjorven, Eternity och Tom ska ställas ut. Stina följer med som sällskap till Tjorven.
Vem går bäst?

Tom

Eternity

Tjorven

Nä men Eternity och Tom ställs bara ut efter temperament på söndag. Tjorven ställs ut efter utseende. haha ååh, Tjorven är bautafet (a) 70 gram! 50 gram är typ vanligt


Kommentarer
Postat av: paulina

vad får man om man vinner nån utställning? :)

2011-10-28 @ 22:34:10
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0