(29 oktober)

Kryssningen var inte alls kul. Jag hade gärna stannat hemma och ridit MH, Chiko och hoppat Ruudi itstället för kryssningen.

Middagen fick man vänta 1 miljon år på, sen var den inte alls lika god som förra gången. Jag tog expresso rostad oxfilé med något rotpytt och nån sås.


Det var så sjukt mycket fulla personer på båten, jag har kryssat många gånger förut, men det var värst denna gång! Medelåldern var ungefär 21 år typ. Jävligt äckliga personer, de totalstirrade på Linnea och mig. Vissa rörde vid än, pratade med en. Massa gubbar också.
Linnea och jag hade typ inget att göra. Vi satt vid de vuxnas bord typ hela tiden. Jag pratade lite med Erik (min mammas kompis barn) som går första året på Tyresö gymnasium. Han rekommenderade Tyresö gymnasium. Vill inte gå på nacka längre då jag nu hört från en att det är skitjobbigt att åka dit varje morgon. Så kanske blir Tyresö gymnasium trots allt :)


Har inte så mycket mer intressant att säga.
Tänker inte följa med på nästa kryssning om det är på en fre-lör.

Det enda positiva med kryssningen är att jag har lite godis nu och det är skönt att vara hemma! Dags att förbereda inför hamsterutställning nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0