(30 oktober)

Planering inför veckan (inte planerat mycket alls)

Måndag: Sooova, njuta av höstlov :)
Tisdag: Farsta med Erica
Onsdag: Stallet?
Lördag: Rida MH
Söndag: Ponny cups match

Sen har jag inte planerat mer. Någon dag så ska eric aoch jag till vår prao plats och så ska de visa oss lite vad vi ska göra å så.

Nu har jag bestämt mig med allt om gymnasiet. Genom att ha pratat med ett par personer från Tyresö gymnasium så vill jag gå på Tyresö gymnasium på naturvetenskap. Tyresö är nära och bra :)

Haha hade ingen passande bild :P

Vill ha massor av hamstrar! En dvärghamsteruppfödare har 160 hamstrar :O Fast så många kanske jag inte vill ha..


Kommentarer
Postat av: Lina

Var gärna med i min frågestund på bloggen!



http://linaengstroms.blogg.se/2011/october/fragestund.html

2011-10-31 @ 12:02:44
Postat av: Erica

Häng med mig o Anthony på bio på fredag eller nåt! :D

2011-10-31 @ 13:37:01
Postat av: lily

Guuud vilken söt hamster du har ! XD <3

2012-04-15 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0