(31 oktober)

Har ite fått sova ut på en massa veckor. Så det var helt underbart att sova tills man själv vaknade!
Idag ska jag hjälpa mamma att handla på ica maxi.

Tänk om jag skulle ha med en hamster i stallet någon gång. Vad roligt det skulle se ut :P


Så jäkla smart mus. banan är så sjukt lång att knappt jag skulle kunna lära mig den. Undra om man ens kan lära en hund det där?
Hittade videon när jag tittade på hamster agility. Hamstrar är väldigt duktiga också. De kan också hela banor utan hjälp. Det coolaste tycker jag är slalomet :P


Kommentarer
Postat av: Vendela

Men de ligger väl godisar över allt, för han/hon stannar ju och nosar hela tiden?

2011-11-01 @ 18:26:16
URL: http://shoopoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0