(4 oktober)

Det värsta som finns är ju verkligen när man drömmer en superspännande dröm och så bara: pippipipipipipiiiiip! Väckarklockan ringer och man är så trött och skulle helst i hela världen bara ligga kvar. Det sämsta är att ligga och dra sig i sängen även om det är det mysigaste, gör som mig. När väckar klockan ringer så ska ni kasta er upp i sängen, jag är så duktig på det nu att jag förvånar mig själv när jag står på golvet från ingenstans. Man vaknar snabbt upp i alla fall! ;) Så släng er upp så fort som möjligt från sängen.


Kommentarer
Postat av: paulina

haha jag försöker, men sen ligger jag i sängen och tänker: "varför ska jag ens gå upp? jag hinner ju göra i ordning mig ändå!" och ibland när jag gått upp så tänker jag typ: "men ingen annan är vaken, jag orkar inte vara tyst och vara i mörker" så då kanske jag går tillbaks till min säng igen.. x)

2011-10-04 @ 15:44:45
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0