(5 oktober)

Har nu joggat till stallet (3,2 km) på ca 10 min. Väl i stallet överaskade jag mamma som frågade om jag ville få skjuts hem, men det ville jag inte. Jag tog med mig min tjocka hund och joggade hem. Hon kan allt banta hon..

Gick betydligt segare att ta sig hem, inte för att jag var tröttare så.. Jag fick släphjälp. Fick typ släpa med mig Zingo som knappt orkade ju. Tog då 15 minuter hem.
Kändes bra att ha joggat, var inte alls speciellt jobbigt att jogga 6,4 km. Gjorde sen 30 sit-ups, vill få en snygg mage, mohahah. Sen duschade jag.
Plockade sen ur diskmaskinen.

Nu känner jag mig duktig!


Kommentarer
Postat av: moa

Vet du om vi skulle få rida dressyr på lördag istället? :D

2011-10-05 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0