(7 oktober)

Imorn är det alltså kulig uteritt! Ska ha Ruudi. Lovar att jag kommer få sitta på Ruudi heeeela terminen lång! -.- Jovisst är Ruudi lite kul, men ingen jätte favorit.
Tror han kan bli lite rolig på uteritt i alla fall, han är ju 4 år och bebisar älskar väl att busa? :D Jag tänker få med mig lite personer att bygga upp mini hinder i skogen innan så uteritten blir extra kul! :D Juste Ruudi har ju bara hoppat 2 gånger i sitt liv typ. Aja det går nog bra ändå...



På söndag är det ponny cups match. Då får vi även veta vilka som ska tävla första ponny cups matchen som även är en hemma match. Vågar inte på mig några gissningar på vilken häst jag ska få, vet inte alls hur Therese tänker och så. Men jag får ju erasmus väldigt ofta, så ännu en gång gissar jag honom... Men skulle vilja testa på någon ny som jag inte hoppat förut och som är lite svår. Dessa mp har jag inte hoppat: Lady, Snow och ja det var dem. Haha, ofta jag hoppat alla utom lady och snow? :o Ja finals och ruudi räknas inte nu. Mellan ponnyn jag hoppat flest gånger är ju utan tvekan Erasmus som jag hoppat 6 gånger, ofta bara 6 gånger :O Dingo har jag hoppat 4 gånger och Picco 4 gånger.



Just nu halvtittar jag på Idol, gillar Amanda eftersom hon verkligen gör låtarna till sin egen verision.


Kommentarer
Postat av: e

Hur är Ruudi att Rida?:) Han verkar väldigt mysig men ändå Busig ^^

2011-10-09 @ 13:45:09
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0