(7 oktober)

Kände mig lite trött imorse så jag drack nu kaffe. Det är inte fy skam spy äckligt längre, men supergott är det inte heller. Det är drickbart.  Så nu fick jag lite koffein i mig och är lite piggelin på morgon qvisten!

Undra vad ett sånt där paket kan kosta mån tro? 7x15 = 98 kr. Nä vad dyrt...

Idag ska jag: Rida My Hamilton. Jag tror jag ska våga mig ut och rida ut... Har inte vågat det på ett tag eftersom jag är livrädd för jordgetingar. Verkligen skiträdd.. Jag drömmar mardrömmar om dem. Funderar på att jogga till stallet tidigare och sköta om Spot.

Måste ju tvätta väggen idag.

På lördag ska jag: Rida ut på lektion. Hoppas på att jag får Skrållan då hon verkar kul att rida ut på! :D


På söndag ska jag: På ponnycups träning! :D Denna gång ska vi rida för Therese, det ska nog bli kul för det var flera år sedan jag red för henne. Nu har jag inte ens en gissning på vem jag kommer få, men kan tänka mig att hon tror att jag är längre än vad jag är och sätter mig på en lite större häst som kanske Dingo. Nä usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0