(8 oktober)

Kom till stallet vid nio idag och jag hade Spot helt för mig själv i en halvtimme. Först ryktade jag sen kliade jag honom i manen. Det var så sött för jag stod och kliade honom och han kliade med sin mule på min axel, sådär sött som hästar gör på varandra. Blev så glad då eftersom det var ett tecken på att Spot gillar även mig. Åh vad jag älskar den hästen. Skulle vilja ha honom hemma hos mig hela tiden så jag bara kan gå och vara hos honom när jag känner för det, världens underbaraste <3

Testade också en grej. För länge sedan lärde jag Spot att sträcka fram fram hoven rakt utåt när jag gör en speciell rörelse. Och visst kunde han det fortfarande, han är min smarta cirkushäst :D
Sen tvättade jag hans vägg, smörjde hans halsring och mockade lite.

Sen gick jag ut i skogen emd Linda och Jessika och byggde små skogshinder, resultat:








8 hinder

Ska nu göra ett inlägg om ridningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0