(8 oktober)

Nu har Carolin kinnunen lagt upp foton på micg och Lady från idag. Måste säga att bilderna på oss ser bättre ut vad jag hade trott, inga svanhopp :) Hon hoppar rätt kraftigt och fint.


Haha

Hah snygg sits, hehe nää

Svävmomentet!

Lite bättre följsamhet

Lite före



Där ser det ju helt okej ut.

Lite sämre hopp.

Duktig flicka! Ojdå, har för korta tyglar...


Världens jävla tvärnit gjorde hon där. Hon rusade fram i galopp, och så började hon hoppa och typ ångra sig och tvärnita. Jag var smart nog att vara nära sadeln hela tiden, så hamnade lite grann framför sadeln bara men satt kvar.


Där ser det bra ut. Jag har bra tramp i stigbygeln, okej med eftergift, bra följsamhet och blick. Hon hoppar rätt bra :)

Min favoritbild. Har dock dåligt tramp i stigbygeln och ser lite drömmande ut i blicken :p



Synd att bilden togs lite efter, för jag fick ett riktigt bra språng där :)

Haha jag har hela tiden trott att jag sak tävla den 30 oktober, men vi dubbel kollade idag när vi kvällsfodrade och jag ska tävla på söndag :O En klubbtävling alltså. Har också önskat hästar då. Blev Oliv, Skrållan och Picco.
Så den 30 oktober kommer jag ställa ut mina hamstrar istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0