(9 oktober)

Kanske fler undrar, så publicerar det:

Elin
Hur är Ruudi att Rida?:) Han verkar väldigt mysig men ändå Busig ^^

Svar: Väldigt mycket bebis, väldigt konstig. Han är inte så duktig på galoppskänkeln. Han har jätte rolig trav, påminner lite om tölt. Han är lite stark ibland, men han kan bli väldigt fin. Han kan vara lite feg i hoppningen, men han hoppar väldigt bra för att vara en fyra råing, jag tittade på när Madde hoppade honom idag. Han gör hela tiden framsteg och blir bättre.
En rolig häst att rida! Inte alls som de andra hästarna på ridskolan.

Lite busig, byter helt plötsligt volt.

Han kan vara lite busig på uteritt. Men inget super farligt. Han är rolig att rida :)

Kan tänka mig att jag får honom på lördag när det är förberedande hoppning, igen. Jag har ju redan ridit honom i förberedande hoppning. Kan tänka mig att de vill ha lite samma ryttare på honom och inte olika ryttare varje vecka då han är så ung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0