Ruudi bilder (15 oktober)

Lite bilder på Ruudi och mig från idag:



Fin bild!

Galopp på långa tyglar på Ruudi är lite läskigt..


Vilket travsteg, haha värsta travhästen ju!

haha det var när jag hade händerna på midjan och blundade över bommarna, och så sätter han av i galpp... Blev lite rädd ett tag.

Piggelin

Stort hopp!

Kommer inte ens ihåg att jag tränade på formen någon gång under passet... haha :P

Lite frånvarande

man skulle stå raklång, haha


Hahaaha


Älskar hans höga galopp!


Svävmomentet

Cool bild tycker jag. Det är en galoppfattning, hans tegrar alltså inte :)

Det var när han bara vände in på mitten i galoppen sen spurtade han iväg rejält...

HAHAHAHAHAH, så jäkla rolig bild! Ruudi och jag ser likadana ut ju :P Vilken rutten sits jag har...

När han skenade alltså

Hans trav är så konstig, påminner lite om tölt.

Tack Sofia Vidgren för underbara bilder! Fina minnen för denna roliga ritt :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

varsågod! :)

2011-10-15 @ 22:02:29
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0