(1 september)

Nu har skolan börjat på riktigt. Långa genomgångar, mycket tänk, skrivande, diskuterande... Blä.
Men det blev en hel del bråk idag mellan Cassandra mot Erica och jag. Tänker inte gå in på det varför vi bråkade men de två lärarna som är med i "anti mobbningsteamet" pratade med oss i typ 2 timmar. Ingen är mobbad, men det var ett stort bråk. Så jag missade sista so lektionen och bilden. Vi gick därifrån och hade "lagt det bakom oss", men tror ärligt inte att någon har gjort det.

Tjejbråk är så seriösa. Tjejer är också långsinta så det är lite mer komplicerat än killbråk.


Kommentarer
Postat av: Julia

I min klass blir det väll tjejbråk iblan i mitt gäng! (Lollo,Karro,Elina,Ida,Molly,Sofia och jag)Men det varar MAX!!! en dag!! Det kan bli riktigt stora bråk men aldrig länge!! Alla säger bara att tjejbråk är så lååånga men inte i min klass! Är det så i andra klasser?? o.O

2011-09-01 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0