(1 september)

Julia  
I min klass blir det väll tjejbråk iblan i mitt gäng! (Lollo,Karro,Elina,Ida,Molly,Sofia och jag)Men det varar MAX!!! en dag!! Det kan bli riktigt stora bråk men aldrig länge!! Alla säger bara att tjejbråk är så lååånga men inte i min klass! Är det så i andra klasser?? o.O
Svar: Jadu Julia... Jag brukar inte hamna i tjej bråk så jag vet inte. Men det beror ju förstås vad bråket handlar om. När man blev liten så bråkade man ju om allt och blev vänner en timme efter. Men nu när man är äldre så brukar det vara lite mer seriösa bråk så bygger på en riktig grund. Typ hon låg med min kille... Hon säger att jag är en hora och skit till alla. M.m.


Efter jag ätit så ska jag visa lite vad jag köpt idag. Inga stora och dyra saker. Hade ju råd med lite finare saker, men vill ha pengar till Globen Horse show också och annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0