(1 september)

Testade en massa ridbyxor på Lyckås. Hade tänkt köpa ett par helskodda som kostade 1000, det var ett par jätte snygga men jag kommer faktiskt inte ihåg märket nu.. De kostade egentligen 1700 men de var på rea och kostade nu endast 1000! Men det var väldigt tajta. Nu är det vinter snart och jag skulle inte ha en chans att få in långkalsonger innanför. Fanns ingen större storlek heller. Jag ville också inte ha några skit flashiga ridbyxor så köpte ett par billiga helskodda för 645 kronor tror jag.


Sen köpte jag bara ett par billiga ridstrumpor.

Tänker inte ha de till ridbyxorna. Det blir för mörkblått ;)

Köpte också en vit BH på kappahl för 200 kr. Vi mätte mina "byst" innan vi åkte och jag har nu B-kupa. Blev lite glad då faktiskt ;) Har alltid varit den där lilla tjejen utan bröst. Men nu börjar jag växa på alla möjliga vis. Uppåt, på bredden, snett m.m.
De hade bara push up bh där och jag orkade inte gå runt i olika affärer, inte mamma heller. Så har köpt min första push up bh. Hatar sånna... Tycker det känns så oärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0