(10 september)

Sitter och hoppar på stället, jag är såååå taggad på ponny cups träningen imorn!
Kan visa 4 bilder på hamsterbebisarna:

mamma Eternity

Shiraz

Zinfandel. Störst i kullen :)


Usch, idag har min mamma jobbat en hel lördag med 4 lektioner. Man ser på henne att hon mår hemskt nu! Hatar att se min mamma att må så dåligt. jag vill inte att hon ska må dåligt.
För er som inte vet så blev min mamma väldigt sjuk för 2 år sedan. Hon lades in på sjukhus i några veckor. Hon blev aldrig helt återställd efter det. Hon orkar inte att göra så mycket saker. Det är som hon alltid har någon slags influensa i kroppen. Hon har troligen en sjukdom som heter MMA, det finns inget botemedel mot den sjukdomen.
Kan visa lite bilder på mamma när hon var ung:

Mamma 15 år

Väldigt lik mig.

Titta vad våra ansikten är lika!



Mamma och Amorina :)

Mamma och Storråda (Hamiltons mamma)

Hon har lite samma hoppstil som mig ;)

Mamma hoppar 1,20 på Fuchchsia .

Mamma och pappa

Lik mig eller vad :D

Det får räcka med bilder nu tror ja...


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv : Nej .. jag borde kanske inte bry mig .. men asså jag belv bara så ledsen när nån skrv så :( Fast nu vet jag vem det är och har pratat med personen ;))

2011-09-10 @ 21:08:11
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: Caroline

Va gulliga ungar :D Söta små svansar :)



Gud va lika ni är. :) Trodde nästan att de var du på sista bilden :) haha

2011-09-10 @ 21:57:29
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0