(12 september)

Cyklade ner till stallet och mockade och fixade med höpåsar. Sen tog jag in lilla hästen cokså som hade rullat sig och blivit så fördärligt lerig... Gnuggade bort leran med en massagestav i evigheter. Borstade sedan av med rotborsten och ryktade honom ett tag. Fick sen ett stort sug efter Spot, var så länge sedan jag var inne hos honom. Så jag gick till honom och ryktade honom som också var lerig. Han hade rätt mycket mat så han brydde sig inte så mycket om att jag ryktade.

Jag såg sen cokså att hans vägg var smutsig så jag tvättade den även fast han stod inne. Han brukar tycka det är rätt intressant när jag gör det när han är inne.
Sen red jag MH. Red inte så länge, skrittade mest omkring i skogen.

Sen drack han som vanligt i alla diken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0