(12 september)

Nu har mamma och jag rensat min garderob på kläder... Omg säger jag bara. jag har typ inga kläder. Har värsta klädkrisen. Har växt ut nästan allt! Och vi som inte har några pengar nu när mamma inte kommer få någon lön i 2 mån.
Kommer ju få pengar när hamsterungarna säljs, då blir det shoppa kläder. Jeans, tights, tröjor, ridtröjor, trosor och massa mer!

Nu har jag bestämt mig hur jags ak vara sminkad imorn. Inget speciellt. Lite mascara, lite eyline på sidorna bara (det är lite mode i vår skola nu), lite läppglans och om det behövs lite foundation under ögonen för att täcka mörka ringar.

Hade väldigt svårt med vad jag skulle ha för frisyr. Vill inte ha lugg för jag tycker inte om det så mycket längre... Slutade med att jag satte upp luggen bara i ett hårspänne. Är långt ifrån nöjd, men det är bäst hittils.
Har inte bestämt kläder än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0