(13 augusti)

Red ju pollen idag på en storhästlektion. Är faktikst första gången som jag är emd på en storthäst lektion i ridhuset! Alla hästar var så stora och fyllde verkligen upp ridhuset. Vi hade i alla fall förberedande hoppning och hamilton var verkligen otroligt seg! Han kom nära bommarna hela tiden och orkade inte lyfta på benen riktigt. Fast på slutet kom han igång lite, så vi avslutade bra iaf! ;)

Nu på sista tiden har jag inte gillat att rida honom i dressyren. Jag får bara inte till det som jag vill ha det... Jag strävar efter att han lyssnar bra på hjälperna, har ett bra tempo och en hög form. Det sista är det absolut svåraste, jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Har fått till det några enstaka gånger, är bara att fortsätta kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0