(13 augusti)

Jag satt i 1,5 timme uppe i hamster-rummet och läste engelska texten för hamstrarna och plugga matte länge. Jag kan koncentrera mig bra nära mina hamstrar då jag är omringad av mina sötnosar och de är inte några högljudda sötnosar direkt. Jag behöver tysnad när jag arbetar!
Jag hade Eternity lös i rummet. Dålig idé! Hon ska hela tiden klättra upp på mig som om jag är en klätterställning. Hon är precis som sin halvsyster Beauty...
Kan visa en rolig video på Beauty för några månader sedan när hon klättrar upp till min axel när jag står upp (ignorera min klädsel, hade myskläder på bara)


Efter en halvtimme så gick hon och la sig tillrätta i skåpet under handfatet :p


Believe ur b-kullen sitter i skåpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0