(13 september)

På fredag ska jag rida, jag ska på släktkalas på lördag så bytte med Sanne.
Jag drömde inatt att jag skulle ha Ruudi på fredag och Sanne hade lyckats smöra in sig för Maria att rida både fredagen och lördagen! Hon skulle ha någon ny häst som hette typ Zvip eller något sånt. Det var en stor brun häst som kastade av henne sen, mohahahahaha....

Har på sista tiden ätit havregrynsgöt till furkost. Jag tänker alltid på Rasmus På Luffen när jag äter det eftersom de alltid åt gröt på barnhemmet. Känns som jag bor på ett gammalt svenskt barnhem när jag äter det, haha :p

Ska nog gå och fixa mi gröt snart så jag kan börja fixa mig inför skolfotot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0