(14 september)

När jag kom till skolan sa Ida att honglömt sina gympaskor på bussen. Jag ville att hon skulle jogga och få upp konditionen till orienteringsdagen. Så jag tänkte åka hem och hämta ett par skor som hon kunde låna. Mötte Erica på vägen och hon har bättre skor så vi åkte hem till henne och hämtade gympaskor.
Skoljoggen var hemsk. Första varvet var helt hemskt, tvingade mig att springa och inte gå. Blev enklare på andra varvet. Har ingen kondition alls..
Eftersom jag var typ den enda från nian och åttan som sprang så kom jag först i mål :p Sprang hela tiden! Var helt galet svettig efter... pinsamt.

Ser rätt trött ut ja ;)


Sen på slutet av dagen var det orientering. då sprang jag typ ytterligare 4 km...
Är verkligen totalt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0