(16 september)

idag började vi med hemkunskap eftersom det är fredag. Vi gjorde cupcakes! Var väldigt lnge sedan jag åt sånna, det var 2008 när jag hälsade på släkten i USA.
Vi fick välja partners och jag var med Emma och Erica.
Har lite bilder:
 
Vi lät muffinens svalna av vid fönstrerna. precis som på filmer, då brukar alltid tanter lägga sina pajer i fönstret och så går någon förbi och tar pajen :p


Våran coola frosting som var rätt god.


de brända muffinens.




min fina dukning! Fin va? ;)


Våra cupcakes! De var jätte goda :)

Idag fick vi lite förläsning om gymnasiet. Vad vi ska välja osv. Räknade ihop v
ad jag borde ha för betygssiffror, fick ihop det till 215 poäng. Hehe jag tror inte ens jag räknade med rätt ämnen och är inte så säker vad VG och sånt ger för siffror. på ett ungefär.. Men ska försöka höja mina betyg i år i dessa ämnen:

Syslöjd: Satsar på VG.
Musik: Gärna MVG.
Svenska: MVG
Spanska: Om jag orkar, MVG
Alla so ämnen: MVG

Resten typ som förra året, alltså vg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0