(16 september)

En sak som jag och mamma pratade om när vi såg på idol var att jag har typ lite annorlunda smak på killar. Jag dras oftast inte till de högljudda och "populära" killarna som vet om att de är såååå snygga, de tror ofta att de är snyggare än vad de är. Jag dras gärna till de killar som är rätt tysta av sig, lite mystiska och har något litet unikt över sitt utseende.
Ofta när vi ser på film så vill jag ha den tysta killen som har väldigt stora känslor egentligen. Den snälla :)

haha fin paint bild som jag gjorde va? ;)

Mamma tror att mina pojkvänner kommer vara väldigt tysta och blyga (det tror jag med). Hehe hon tror att vi kommer sitta helt tysta i en lägenhet i framtiden :O Hon tror att jag kommer bossa lite över min pojkvän, självklart! I'm the man. Haha, nää ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0