(16 september)

Imorgon ska jag tråkigt nog till Ljusterö för att min farfar fyller år. Inte kul. Inte kul.
Får sitta med mobilen hela dagen, läsa NO, jag har sexualkunskaps prov på tisdag (lovar att folk kommer vilja se vad jag läser och få en hjärtattack när jag visar upp bilder på kön, menstruation m.m) och vara trevlig... Funderade ett litet tag på att ta med mig en hamster som jag kan kela med. Men kom sen på att de är nattdjur...

Är lite trötter nu, gode natt alla bloggläsare! Ska nu fixa hos hamstrarna, sminka av mig och allt sånt skit.


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Hahahaha , jaa! :) Tycker bilden ser lite roligt ut :D

2011-09-16 @ 23:20:36
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0