(17 september)

Hinner inte blogga mycket idag. Ska ju som sagt till ljusterö som är 1,5 timme bort! Tänker inte sminka mig eller något.
Tänkte säga en bra grej som hänt. Jag ska ju skaffa två dvärghamstrar från Cola och Blue Water. Nu har de äntligen parat sig efter flera veckor! Så om 18 dagar blir det bebisar :D Och jag får äntligen små dvärghamsteryngel :)

Nu har jag inga bilder på dvärghamsterungar. Så lägger upp en på Bibo. Han är ju nästan en dvärghamster... Eller ne :)

Jag hade en dvärghamster vid namn Peppar från djuraffären för några år sedan. Kommer knappt något från henne, vet att katten fick ner en tass i hennes bur och gjorde henne blind på ena ögat, sen fick hon puckelrygg på slutet men blev över 2 år iaf. Hon var rätt snäll, hon kunde naffsas ibland men inget som gjorde ont. Lilla gullehjärtat Peppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0