(18 september)

Idag städade jag lite i huset då det skulle komma en hamsterköpare och titta lite på sin hamster som de tingat, Zindandel.

Men jag glömde bort tiden när jag var ute med hundarna. letade efter svampar för jag tycker det är rätt kul :D Och så ringde mamma när jag var rätt långt borta och sa att de kommit! Så mamma fick visa dem upp och hamstrarna. Haha, sen pratade jag emd dem och visade allt i en halvtimme innan de åkte igen.

Såg ju några dressyr ekipage idag och jag måste säga, gud vad bra många har börjat rida! Och vissa inte... Men tänkte också på vilken stor konkurrens man får sen när jag ska tävla dressyr om alla ska rida så bra. Jag är ju bara lilla Alicia.


I hoppningen ska jag faktikst säga att jag kommer satsa! På Oliv så fick jag snabbaste tiden på dagen och Dingo med, men det var ju inte så många som red omhoppningssvängar. Jag gjorde det och jag tror det kan vara till min fördel då det var som "träning" för mig. Bara jag inte får typ Lady eller Rasmus...

Picco vet jag inte om jag vill ha. ibland är han bra på omhoppningssvängar. Ibland verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0