(18 september)

Blablablabla skoldag.
På idrotten så skulle jag sätta ut kontroller för fyr-femmorna. Jag ville vara med min braiga killkompis Alexander Palmér, han är faktikst aschysst och det är bra, han har tjej. Så braig kompis!
Pontus bestämde att jag skulle sätta ut 3 kontroller med Anton i B. Vi satte ut de tre kontrollerna och råkade visst komma 25 minuter försent... I alla fall så var jag snäll och tog på mig ett extra uppdrag, jag ska imorgon påväg till skolan sätta upp två kontroller. Han ville inte att vi skulle sätta upp dem idag eftersom han trodde att de skulle bli nerslitna, så imorn så ska jag sätta ut dem ensam. Lite plus poäng i kanten där kanske ;)


Eftersom skolan så följde jag med Erica hem för att plugga, tog fel mapp så jag pluggade inte utan bara Erica, jag spelade wordfeud istället :D

Gammal bild.

Nu ska jag hem till Ericis igen och skojsa, tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0