(19 september)

Okej tar tillbaka det jag skrev igår kväll att jag ville att det ska vara skola idag. Det vill jag inte alls. Jag är trött och det regnar. Mysisdags klädsel idag nu när det regnar idag kanske.
Måndagar är rätt sköna dagar i skolan. Lååång lunchrast :D

Vill riiiiida! Dressyr gärna.


Jag gillar inte att rida hamilton så mycket längre. Han har ingen respekt för mig. Han är bara seg, seg och seg när jag rider. Jag blir så förbannad på honom och kallar honom älg. Men det hjälper ju inte... Får stå ut, jag vet att jag får mycket färdigheter av att rida honom. Man rider så mycket med rumpan på honom så då rider jag bra på andra sega hästar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0