(2 september)

Jag är nog inte den enda som hatar att väckas av väckarklockan när man är inne i en sjukt spännande dröm. Man svävar mellan liv och fara, och så vaknar man! På tal om drömmar, många säger att de kan märka att de är i end röm när de drömmer. Och så kan de styra drömmen, springa omkring och göra saker. Jag har aldrig varit med om det! Mitt undermedvetna jag vägrar låta mig styra på natten...

Jag hörde på radio en gång när de pratade om vad de gjort i sömnen. En kille hade gått ut ur huset, gått in i bilen och försökt starta den med en cykel nyckel! Tänk om han tagit rätt nyckel, fett läskigt. Min gammel morfar kan ibland gå och duka upp och göra värsta måltiden och sedan äta upp den på natten. Hehehhe.
 
Har ni någonsin gjort något roligt i sömnen? Eller känner ni någon annan? Kommentera och dela med dig av vad du vart med om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0