(20 september)

Idag hade jag klassfoto, poträttfoto, friends foto och spexfoto. Shiiit vad fotad man blivit idag!
Men måste säga att jag är nöjd. Hade en ganska bra "utseende" dag idag. Allt var inte emot mig.

Sklfotot gick bra och när jag tog poträtt foto kom tyo hela friends in och skolledningen och tittade på mig när jag fotades, pinsamt, pinsamt!
Sen tog det en miljon år innan friends fotot. Efter det foto fick jag kasta mig in på toan och ta på mig spexfoto kläderna och springa till kameran typ. Alla hade ju fixat sig när vi hade friendsfoto och var redo. Men jag kom med på fotot i alla fall som tur var.
Fotona blev säkert bra :)

Efter så satt jag en stund utanför klassrummetmed Erica, Jennifer, Sam och Oskar N. Sen märkte jag att jag glömt min nyckel i gympasalen och fick springa dit och så var skolan låste sen så fick springa omkring till några dörrar innan jag kom in igen för att ta min väska och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0