(21 september)

Lite bilder på bebisarna:

Hamstertjusare det är jag det, lalalalalalaaaa..

Zinfandel ger mig en mördarblick. "Våga inte väcka mig igen!"

"RAAAWR!"

Tarantino





"åååh, vilken halsont jag har!"

"Ånej ånej, du är helt tondöv. Du kommer inte vidare till sluaudition."

Amarone lipar!

"ååh, det är så jobbigt att stretcha i splitt!"

Sötnos



Sista bilden på Amarone

Sötnosen Zinfandel.

Ni ska veta att det är otroligt svårt att fota en nästan vit hamster med vit bakrund med min kamera...

Strechar

Zinfandel har en hemlighet som ingen annan vet..

Sweet, sweet Zinfandel

Sötnosen!!

"Matte, jag har fått upp ett spår!"


Zinfandel minen


Skogsmusen Shiraz

Han är så lik en skogsmus tycker jag, i alla fall i verkligheten. han är übersöt!


Shiraz smider onda planer...


Måste säga att för att ha en pappa som är creme och en mamma som inte är så mörk umb så blev han faktiskt förvånande mörk. trodde han skulle bli mycket ljusare :)

Sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Anonym :P

Hej!

Jag vill bara säga att du är VÄÄÄLDIGT lyckligt lottad att få ha en hamsteruppfödning (eller behåller du ungarna?) det verkar iaf som du har en hamster uppfödning!

jag älskar guldhamstrar!! :D

2011-09-21 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0