(21 september)

Har precis duschat, känns rätt bra att duscha på morgonen. Blir en liten kick, man vaknar till.

Idag hade ja tänkt pyssla med lite saker åt hamstrarna. Ska försöka säkra på en hamsterhage så jag har två. Hinner inte riktigt med 7 hamstrar varje dag.

Fick reda på att SO:n ska vara på två a4 på datorn! Har alltså bara skrivit hälften.. Shit, har inte fler tankar kring våld ju :O

På fredag har jag orienteringsdag. Mitt mål är att ta alla kontroller, men spelar ingen roll om jag vinner eller ej. Lite synd är det att orienteringen är slut på fredag sen, orientering som är så kul :D Men jag ska sätta ut kontroller åt 4-5 på onsdag nästa vecka och vara funktionär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0