(22 september)

Jävla fucking skit. Är tredje gången jag skriver detta inlägg. När jag skriver länge står det att sidan inte hittas längre...

Igår tappade jag min mobil på asfaltet så glaset sprack! Haha, har haft mobilen i en månad. Jag är inte längre den ordentliga flicka som jag förut var...


Min kääära mobil! Fast den fungerar ju som vanligt :)

Jag har flera gånger sparat ut från lugg. Men har typ ändå lugg då eftersom jag har så mycket babylugg....
Såhär ska det se ut:

Man ska inte ha såhär mycket babylugg:


Bläääääääääää.

Glömde bort att en familj skulle titta på hamster hos mig idag. Så när det plingade i dörren fick jag panik! Fast det gick bra :) Det var Shiraz ägare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0