(22 september)

Kan lära er lite spaniiish om vi vill:

Jag vill ha en glass - Quiero un helado
Jag är lång - Soy alto/alta
Jag ser en vit katt - Veo un gato blanco
Jag har två vänner som heter Erica och Ida - Tengo dos amigos se llama Erica y Ida.

Nu kan alla spanska, kul va? ;)

Kan visa lite någorlunda gamla bilder:

En gång gjorde jag en hemmagjord ansiktsmask av typ avokado, citron och något mer.


Ser inte så trevligt ut.

Jag var Catwomen en gång på USgalan 2010

Jag skulle egtnligen gått på spökrundan. Men samma dag så fick jag vara spöke istället... ser jag inte läääskig ut ?


tycker sanne och fanny ser ut som labradorer på bilderna xD

Bröddeg

Buffén som vi gjorde i hemkunskapen

Har tadition att spela på bingolotto dagen innan julafton

Hamstrarnas julgran

Så såg mina ngalar ut den 17 oktober 2009

Så såg jag ut nyårsafton 2008

Älsklingen och jag 2009.

Ella när jag precis köpt henne för över ett år sedan.

Julafton bilden
Nu ska hamstrarna få mat. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0