(23 september)

Idag var det ju orienteringsdag. Ida ska ju operera tån så hon orienterade inte idag, så jag körde ensam.
Fick en lite dålig start eftersom jag inte hittade 3 kontroller. Men sen flöt det på och jag tog alla andra, men tolvan och sexton var tråkigt nog nerslitna. 15 hade ingen klämma så jag fotade den.


Jag tog 20 stycken av 24. Helt okej eftersom jag var ensam. Eller på slutet sprang jag lite med Alex och Damian.

Efter orienteringen följde jag med när Eleni hämtade sin polle Windy. Blev lite förvånad när hon bara satt upp och red iväg, hehhe busunge :)




Kärlek <3

Erica var livrädd för hästarna

Zoya






Läskiga kossor

kolla vilken mördarblick hon ger mig!!


Lite sötful dära



haha, jag ser ju superkort ut där! Och liten. Men jag är fakitkst rätt lång nu... 164 cm :D

Elenis häst var populär, alla ville klappa henne



erica och jag har nyss ätit makaroner med ketchup. Vi är helt slut...
Erica ligger vid tv med Pysen, hon är inte katträdd längre. Kan lägga upp bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0