(24 september)

Idag flyttade Zinfandel. Lite fler bilder:

Zinfandel har fastnat i ett spindelnät, mamma kommer till undsättning!

Skogsmusen Shiraz har fulla kindpåsar

tarantino

Tarantino sjunger







Finaste Tarantino

Eternity

"Lite lågt i tak här eller?"


Stora tjejen

Amarone. "Snääälla, kan någon hjälpa mig upp?"

"Jag kan nääästan nudda taket med min nos"

Hon är så söt lilla Amarone

ja vi fattar, du är söt Amarone ;)

Amarone är ingen hamster, hon är en svartbjörn :)

Sötnos

Eternity är för söt


Hehe, jag gillar att man ser Zinfandel i bakrunden.

"Ska vi leka kurragömma?"

"är du här Zinfandel?"

Det var bara tarantino där.

"vart kan Zinfandel vara?"

"Måste..Nå..Upp..Dit..!"

Springa två i ett hjul, jo det går väl...


Världens finaste tjej. Min nallebjörn som är så social så det inte är sant. Hon älskar att klättra upp på min axel helt själv och sitta där. Hon kan sitta en halvtimme och typ sova under min haka framför tv:n. Skulle inte kunnat hitta en finare och bättre guldhamster än henne <3

Stoora steg!

Zinfandel

Snövit

Naw, så gullig hon är


Morgon trött


"Jag trodde jag hade varnat dig med att väcka mig... RAAWR!"

Mor och son, så söta tsm

Man kan se att Eternity önskar bort sina ungar ..

Shiraz

Shiraz. Det var sista bilden.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Va söta dvärghamstrar du har :D

Hur många har du?

Och håller du reda på vad alla heter :) haha

2011-09-24 @ 19:17:35
URL: http://carolineonansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0