(24 september)

Snor denna från en annan blogg:

Hur högt har du hoppat? 90 cm
Vad är de högsta du hoppat med A ponny?
20 cm kanske, på Annikas lilla A-ponny Pontus över ett dike xD
Hur högt har du har du hoppat med B ponny? 80 cm med Spot
 
Vad är det högsta du har hoppat med C ponny?
80-85 med Picco

Vad är det högsta du har hoppat med D ponny? Vet inte riktigt.

Vad är de högsta du hoppat med häst? 60 cm med MH ute i skogen
Vad är de högsta du hoppat barbacka? Har inte hoppat barbacka.
Vad är det högsta du har hoppat utan stigbyglar? 75 med Picco på en träning.

Vilken?
Vilken häst är roligast att hoppa?
Måste ärligt tala säga Erasmus typ ;)

Vilken häst är lättast att hoppa? Ingen häst är lätt att hoppa. Men Spot hoppade hade alltid ett bra tempo typ och hoppade allt under 75 cm.
Vilken häst är svårast att hoppa? Har inte hoppat alla, men jag tycker Snow Berry ser väldigt svårhoppad ut. 
Vilken häst är piggast i dressyr?
Jag vet inte, så galet pigga mellanponnyer har vi inte. När jag red Elof när jag var mindre tyckte jag han var superpigg så typ han då.
Viken häst är piggast i hoppning? Dingo.

Vilken häst är latast i dressyr? om man menar segast så är det Globus, men han är inte lat på att sättas i arbete. Han är väldigt arbetsvillig faktiskt, han har bara inte mycket energi i sig. En häst som är lat för att inte gå i arbete är väl typ Minty, haha nä ingen aning. 
Vilken häst är latast i hoppning?
Där måste jag säga Globus..
Vilken är den bästa hästen i hoppning? Picco :D

Vilken häst är den bästa i dressyr? Dingo

Ramlat av en häst/ponny: Ja, a lot of times...
Ramlat av en häst/ponny på ett hinder: Nej, men Kontuz blev rodeohäst mitt i en hoppbana och han kastade av mig så jag bröt armen.
Ramlat av en häst/ponny mer en 5 gånger: mmm..
Gått omkull med en häst: Turligt nog nej
Gått omkull och sedan blivit trampad av en häst: aah. Nä
Brutit någonting i samband med du har trillat av en häst/ponny : Ja på Kontuz...
Ridit ut barbacka: Ja mina underbara uteritter på Karenina i slutet var obeskrivligt underbara. 
Ridit ut ensam:
Haha, jaa. Många gånger.
Tävlat hoppning: Ja.

Tävlat dressyr: Ja.


Var en hamsterköpare som hämtade hem Zinfandel nyss. Sötnosen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0