(25 september)

Bärbara datorn har fått fnatt och tangentbordet fungerar inte. Så bloggar en snabbis på datorn i hallen.
Endast Tarantino kvar nu av ungarna, han flyttar imorn.

Den 5 oktober föds dvärghamstrarna :D

Det bästa med att ha en storasyster är att man ärver kläder. Hon köpte en jacka förra året och köpte en ny jacka för några veckor sedan, får nu hennes gamla. Den är vit och har en inner och en ytterjacka som går att ta isär.

hittade ingen bild på den på internet så lägger bara upp en bild på en vit vinterjacka.

Har träningsvärk från igår. Har två idér på vart jag kan ha fått träninsgvärk ifrån. 1. Jag hade förberedande på Ruudi igår. Men såå mycket ansträngde jag inte mina muskler tror jag så antingen nummer 2. Jag spelade fotboll. Ja fotboll var det nog..
Tittade idag på ett program på tv om Body builders. De ser ju onaturliga ut, så äckliga...


Nu tänker ni säkert. photo shopat. Tro mig, det finns människor som ser ut sådär. Åååh magrutor! Haha nä överdrivet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0