(25 september)

Kan svara på en till sån här:
Jag har:
En egen häst:
Min familj och jag har en häst ja.

En foderhäst: Nej

En medryttarhäst: Har vart medryttare på Karenina och Nonni.


En sköthäst: Om jag inte blivit struken, Spot

Ridit barbacka: Jappsi

Ridit utan stigbyglar: Ja
Ramlat av en häst/ponny: Jag har ramlat av 9 gånger.



Vad väljer du?
Hoppning eller dressyr?
Svårt val, men jag tror jag säger hoppning för jag känner mig bättre på det. Men dressyr är en viktig del i hoppningen och är väldigt kul det med.

Rida ut två eller i grupp? Jarå ;)

Gymkhana eller en hopplektion? Aldrig ridit gymkhana, det verkar kul. Men säger hopplektion :)

A/B ponny eller C/D ponny? C/D ponny
En häst som är 153 cm eller 165 cm? 165, man kan inte ha en häst som nästan är ponny
. MH är 165 cm hög :)
 

En häst som är 160 cm eller 170 cm?
170 :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0