(27 september)

De första två timmarna spenderades av att lyssna på en tjej från RFSU. Det mesta som hon sa visste jag redan, mend et var bättre än vanliga ektioner. På slutet fick vi kondomer med olika smaker på, hehe.
Idag gjorde jag illa armen, Jocke puttade Rickard som ramlade på mig så jag flög bakåt och slog i armbågen i fönsterbrädanskant. Gjorde verkligen skitont!  Nästan så man började gråta, fast det gjorde jag inte :)

Och då gör det ont!
Sen efter skola följde jag med Erica hem och var skitsur över en grej. Sen åkte jag till skolan med Erica igen för att möta upp Oskar och fråga en grej, grejen som jag var skitsur hade inte hänt, så glad är jag igen.
Nu har jag lagat chili con carne,


Kommentarer
Postat av: The HUN

Va var de för smaker på kondomerna? Ja gillar jordgubb bäst. =)

2011-09-28 @ 14:05:35
URL: http://www.kondomkungen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0